Veelgestelde vragen
Afhalen van uw bestelling
Wanneer u voor afhalen van uw bestelling heeft gekozen krijgt u van ons een mail wanneer uw bestelling gereed is om af te halen.
Bezorgen van uw bestelling
Voor het transport maken wij zoveel als mogelijk gebruik van de bezorgdienst van post.nl. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een track en trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Grotere hoeveelheden worden geleverd door een extern transportbedrijf. Hierbij is er de mogelijkheid om uw bestelling te laten lossen doormiddel van een meeneem heftruck. Uiteraard ontvangt u hierover, na het plaatsen van een order een email met de informatie wanneer uw bestelling wordt bezorgd.
Kosten van bezorging
De kosten:
- Pakketpost €17,50 (Prijs voor een bloembak wordt verzonden via Post.nl)
- €50 bezorgkosten bij aanschaf van 3 of meerdere bloembakken deze orders worden bezorgd door ons eigen transportbedrijf.
Hoe weet ik wanneer en hoe laat mijn bestelling wordt geleverd?
Wordt uw bestelling bezorgd door post.nl. Dan ontvangt u een email met track en trace code waarmee u het pakket kunt volgen.
Bestaat uw order uit 3 bloembakken of meer, dan wordt u bestelling bezorgd door ons eigen transport bedrijf.
U ontvangt 1 a 2 dagen van tevoren een email met de bezorgdatum en een tijdsindicatie wanneer u de bezorging kunt verwachten.
Moet ik bij de levering van mijn bestelling op locatie aanwezig zijn?
Niet aanwezig bezorging post.nl
Wordt uw bestelling door post.nl bezorgd en bent u niet thuis. Houdt dan de track en trace code in de gaten. In de meeste gevallen wordt uw bestelling dan of bij de buren afgeleverd of het dichtsbijzijnde post.nl afhaal punt.
Niet aanwezig bezorging transport bedrijf
Wij proberen zoveel mogelijk binnen kantoortijden uw bestelling af te leveren, wij begrijpen dat het in sommige gevallen niet mogelijk is dat u aanwezig bent. In dat geval is het wenselijk dat u telefonisch bereikbaar bent, zodat de chauffeur de bezorging op afstand met u kan regelen.
Kan mijn bestelling op de gewenste plek geleverd worden?
U kunt dit altijd ter plaatse overleggen met de chauffeur. Ook kunt u ons hiervan op de hoogte brengen, zodat wij dit aan de chauffeur kunnen doorgeven.
Kan ik een aanrijroute of voorkeurslosplaats doorgeven?
Jazeker, dat stellen wij op prijs. U kunt dit dan als reactie sturen op de bevestigingsmail.
De chauffeurs doen hun uiterste best om dit dan op te volgen, het is alleen in de praktijk niet altijd mogelijk om dit op te volgen in verband met de situatie van bijvoorbeeld de ruimte, verkeersregels en of verkeersomstandigheden.
Kan ik een speciale maat doorgeven?
Jazeker kan dit, dit is mogelijk via het kopje offerte hier kunt u een vrijblijvende offerte ontvangen voor een op maat gemaakte bloembak.
Levertijd
De levertijd van de bloembakken is 1 a 2 weken. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u van ons een email met de exacte dag en tijd waarop de bestelling wordt bezorgd.